تـــــوجـــــــه

  • خواهشمند است در زمان تحویل کار به همکاران ما، کپی پاسپورت شخص صاحب سند و دیگر اسامی مهم ذکر شده در مدارک را ارائه داده و در صورتیکه شخصی فاقد پاسپورت می باشد نوشتار انگلیسی نام، نام خانوادگی و نام پدر ایشان و تاریخ تولدشان به میلادی را برای ما بنویسید، در صورت همراه نداشتن کپی می توانید این مشخصات وعکس پاسپورت ها را به آدرس جی میل ما ارسال بفرمایید که این مورد حتما باید در زمان تحویل مدارک و یا نهایتا تا پایان ساعات کاری همان روز انجام شود در غیر اینصورت ترجمه شما به تعویق خواهد افتاد.
  • در مورد مدارک تحصیلی دبیرستان و پیش دانشگاهی، دارا بودن مهر مدرسه، منطقه و استان ضروری می باشد، لطفا قبل از ارائه مدارک به همکاران ما از وجود تمامی این مهرها اطمینان حاصل بفرمایید، مورد دیگر تائیدیه تحصیلی دریافت شده به نام و کد مترجم (در قسمت استعلام گیرنده نوشته شود بهنام احمدی -819) می باشد که کدهای رهگیری مربوطه را نیز باید به همکاران ما ارائه بفرمایید این مورد حتما باید در زمان تحویل مدارک و یا نهایتا تا پایان ساعات کاری همان روز انجام شود.
  • در مورد مدارک صادر شده توسط وزارت علوم ارائه تائیدیه سجاد ضروری می باشد که این مورد حتما باید در زمان تحویل مدارک و یا نهایتا تا پایان ساعات کاری همان روز انجام شود.
  • در مورد مدارک صادر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کد صحت ضروری می باشد که این مورد حتما باید در زمان تحویل مدارک و یا نهایتا تا پایان ساعات کاری همان روز انجام شود.
  • در مورد گواهی های حقوقی یا فیش ها حقوقی ارائه دفترچه بیمه یا سابقه بیمه مرتبط و حکم کارگزینی برای مشاغل دولتی، ارائه سابقه بیمه و کپی مجوز یا روزنامه رسمی ممهور به مهر شرکت یا موسسه برای مشاغل خصوصی، و ارائه اصل روزنامه رسمی یا مجوز برای مشاغل خصوصی فاقد بیمه ضروری می باشد. لازم به ذکر است که در گواهی ها و فیش های حقوقی ذکر سال میلادی و نام و عنوان مخاطب مجاز نمی باشد و منجر به عدم تایید مدرک توسط قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می گردد. ذکر عبارت پاره وقت برای مشاغل خصوصی فاقد بیمه ضروری می باشد. در صورتی که اصل روزنامه رسمی در اختیار شما نیست می توانید به ارائه کپی آن به شرکت رونامه رسمی واقع در خیابان بهشت نسبت به دریافت اصل آن اقدام نمایید.
  • در مورد اقرارنامه ها ارائه اصل شناسنامه مقر و مستندات برای موراد ابرازی در متن اقرارنامه ضروری می باشد، برای مثال اصل سند طلاق یا گواهی فوت، سند منزل، اجاره نامه و گواهی های عدم مالکیت در صورت ذکر در متن اقرارنامه باید جهت دریافت تائیدات قوه قضائیه و وزارت امورخارجه به همکاران ما ارائه شوند.

اگر مورد مهمی هست که باید به اطلاع همکاران ما برسد حتما حتما علاوه بر اعلام در جی میل مجموعه با ما تماس تلفنی داشته باشید.

 

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان